Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2015

Κάνω όνειρα...Με εμάς... Για ΕΜΑΣ...

"Ναί θα παλέψω για σένα...

Ενάντια στα πρέπει, ενάντια σε όλα..

Μην με ρωτάς αν φοβάμαι..

Ο φόβος πάντα φίλος κολλητός μου ήταν...
Μόνο το αβέβαιο μακριά σου φοβάμαι...μόνο αυτό!!
Το να μην σε έχω, το να μην σε αγγίζω, θάνατος αργός μου και τον προτιμώ απο ένα αύριο δίχως εσένα..
Έλα στην αγκαλιά μου...νιώσε την καρδιά μου που μόνο αγάπη έχει να σου δώσει...
Κι αν σε πνίγει καταλαβέ την και μην την δικάζεις..
Άφησέ την..
Βλέπεις απο καιρό είχε σταματήσει να χτυπάει και τώρα προσπαθεί να βρεί τους ρυθμούς της..

Δεν θέλω όμως να αλλάξει αυτό...όχι δεν το θέλω!!
Με ζεσταίνει η ένταση της!!

Ζεσταίνει όλο μου το είναι..το καταλαβαίνεις;;
Ζώ ξανα...Υπάρχω...Κάνω όνειρα...Με εμάς...

Για ΕΜΑΣ..."

Ρίτα Δήμητσα







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου