Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2016

Δεν εφυγες...

Έμεινες τελικά μαζί μου...
Δεν έφυγες!!
Αν κ αλλιώς παιζόταν στο μυαλό μου η συνέχεια μας,
κατάφερες και άλλαξες τα πάντα...όπως πάντα!!
Πάντα βλέπεις το Τέλος ζούσα κι αυτό περίμενα και μαζί σου...
Ο απρόβλεπτος ΕΣΥ...κι όχι εγώ!!
Η αυλαία να πέφτει κι εγώ να χειροκροτώ για άλλη μια φορά την εξαίσια ερμηνεία μου σε μια παρωδία που πάλι την μοναξιά μου έφερνε....
Να φεύγεις κι εγώ να γονατίζω,ανήμπορη να μπορώ να σε κρατήσω...
Τα άλλαξες όλα!!
Προτίμησα λοιπόν να σκοτώσω εγώ το όνειρο
Περίμενα να φύγεις αλλά τελικά έφευγα εγώ...
Ντρεπόμουνα...
πριν προλάβεις να το κάνεις εσύ κ βυθιστώ σε ένα ανελέητο και βουβό θρήνο που δεν θα μπορούσα να γλιτώσω!!!
Τα άλλαξες όλα!!!
Δεν μ'άφησες να φύγω..
Εσύ ήσουν τελικά ο δυνατός κι όχι εγώ...
Σ'ευχαριστώ αγάπη μου
Που πιστεύεις σε μένα...Σε εμάς!!
που είσαι δίπλα μου...
Δεν ξέρω αν μου φτάσει αυτή η ζωή για να σ'αγαπάω...
Αυτό όμως που ξέρω είναι πως και σε μια άλλη ζωή εσένα θα περίμενα...
Μόνο Εσένα αγάπη μου...
Εσένα θα αγαπούσα...



Ρίτα Δήμητσα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου